Zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000 r. Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Zwrot jest możliwy wyłącznie wtedy gdy towar nie jest zniszczony i nie nosi oznak używania. Musi znajdować się w oryginalnym, fabrycznym opakowaniu.
  3. Zwracany towar należy wysłać na adres Szort BHP s.c. wraz z pisemną informacją.
  4. Klient odsyła towar na własny koszt. Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.
  5. Po spełnieniu przedstawianych warunków sklep gwarantuje zwrot kwoty w wysokości ceny towaru i kosztu przesyłki do kupującego w sposób wskazany przez Klienta w ciągu 10 dni roboczych.
  6. Gwarancja jakości obejmuje obuwie ochronne i udzielana jest na okres 6 miesięcy od daty zakupu.
  7. Gwarancja jakości nie obejmuje obuwia roboczego w II gatunku i nie podlega ono reklamacji.
  8. Reklamacji obuwia ochronnego nie podlegają:

- uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem

- rozdarcia obuwia,otarcia,i przetarcia szwów, wyszarpnięcia zapięć, wystąpienie zabrudzeń

  ( zacieki i plamy )

- uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub  nieprawidłowej konserwacji

- uszkodzenia powstałe na skutek uszkodzeń mechanicznych

- uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy

  1. Reklamacja obuwia nie obowiązuje również w przypadku:

- przemakania obuwia

- różnicy w kolorze i strukturze skóry oraz załamania , zmarszczenia powstałe w trakcie

  użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry

- odbarwienia się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod

  wpływem potu lub przemoczenia

- wygody obuwia – obuwie źle dopasowane do stopy

  1. Reklamacje przyjmowane są w formie pisemnej po przedstawieniu oryginalnego dokumentu zakupu. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać między innymi: dokładny opis wadliwego towaru, datę zakupu oraz numer dokumentu potwierdzającego zakup.
  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zareklamowanego towaru do siedziby firmy
  3. Reklamowany towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie zbiorcze lub jednostkowe. Reklamowane obuwie musi być czyste.
  4. W przypadku nie stwierdzenia  wad fizycznych towaru, zostanie on odesłany zwrotnie na koszt składającego reklamacje.
  5. W  przypadku stwierdzenia wady fizycznej towaru reklamacja zostaje uznana w następujący sposób

- wada zostanie naprawiona na koszt sklepu, a towar zostanie odesłany Klientowi na koszt sklepu

- wadliwy towar zostanie wymieniony na nowy, a  produkt zostanie odesłany Klientowi na koszt sklepu

W przypadku braku możliwości naprawy lub braku możliwości wymiany towaru na nowy sklep wystawi fakturę korygującą i zwróci Klientowi kwotę w wysokości ceny towaru i kosztów wysyłki w obie strony w ciągu 10 dni licząc od daty uznania reklamacji