Zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000 r. Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Zwrot jest możliwy wyłącznie wtedy gdy towar nie jest zniszczony i nie nosi oznak używania. Musi znajdować się w oryginalnym, fabrycznym opakowaniu.
  3. Zwracany towar należy wysłać na adres Szort BHP s.c. wraz z pisemną informacją.
  4. Klient odsyła towar na własny koszt. Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.
  5. Po spełnieniu przedstawianych warunków sklep gwarantuje zwrot kwoty w wysokości ceny towaru i kosztu przesyłki do kupującego w sposób wskazany przez Klienta w ciągu 10 dni roboczych.
  6. Gwarancja jakości obejmuje obuwie ochronne i udzielana jest na okres 6 miesięcy od daty zakupu.
  7. Gwarancja jakości nie obejmuje obuwia roboczego w II gatunku i nie podlega ono reklamacji.
  8. Reklamacji obuwia ochronnego nie podlegają:

- uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem

- rozdarcia obuwia,otarcia,i przetarcia szwów, wyszarpnięcia zapięć, wystąpienie zabrudzeń

  ( zacieki i plamy )

- uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub  nieprawidłowej konserwacji

- uszkodzenia powstałe na skutek uszkodzeń mechanicznych

- uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy

  1. Reklamacja obuwia nie obowiązuje również w przypadku:

- przemakania obuwia

- różnicy w kolorze i strukturze skóry oraz załamania , zmarszczenia powstałe w trakcie

  użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry

- odbarwienia się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod

  wpływem potu lub przemoczenia

- wygody obuwia – obuwie źle dopasowane do stopy

  1. Reklamacje przyjmowane są w formie pisemnej po przedstawieniu oryginalnego dokumentu zakupu. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać między innymi: dokładny opis wadliwego towaru, datę zakupu oraz numer dokumentu potwierdzającego zakup.
  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zareklamowanego towaru do siedziby firmy
  3. Reklamowany towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie zbiorcze lub jednostkowe. Reklamowane obuwie musi być czyste.
  4. W przypadku nie stwierdzenia  wad fizycznych towaru, zostanie on odesłany zwrotnie na koszt składającego reklamacje.
  5. W  przypadku stwierdzenia wady fizycznej towaru reklamacja zostaje uznana w następujący sposób

- wada zostanie naprawiona na koszt sklepu, a towar zostanie odesłany Klientowi na koszt sklepu

- wadliwy towar zostanie wymieniony na nowy, a  produkt zostanie odesłany Klientowi na koszt sklepu

W przypadku braku możliwości naprawy lub braku możliwości wymiany towaru na nowy sklep wystawi fakturę korygującą i zwróci Klientowi kwotę w wysokości ceny towaru i kosztów wysyłki w obie strony w ciągu 10 dni licząc od daty uznania reklamacji

Podane ceny i informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Mimo dołożenia wszelkich starań, nie gwarantujemy, że publikowane znaki towarowe innych firm umieszczane na naszych stronach nie zawierają uchybień technicznych lub błędów. Za ewentualne niezgodności nie ponosimy odpowiedzialności.